Mine nye T6 arbejdssko fra HKSDK

Det er efterhånden et par måneden siden, der sidst blev lagt et indlæg ind her på bloggen, og det skal der laves om på. I dagens anledning vil jeg gerne fortælle jer om mine nye arbejdssko, som jeg faktisk er blevet utrolig glad for.

Jeg har selv fået lov at min mester til at købe et par nye arbejdssko, og jeg valgte selvfølgelig HKSDK arbejdssko, da det simpelthen er det bedste, man kan købe – i hvert fald ud fra min overbevisning.

Nu forholder det sig sådan, at HKSDK gennem tiden har produceret rigtig mange forskellige arbejdssko, og det var faktisk lidt svært for mig at vælge imellem alle de forskellige modeller – simpelthen fordi de alle sammen er så gode.

Jeg endte dog med at købe et par T6, da det var dem, der passede bedst på min fod, da jeg stod nede i det lokale byggemarked og skulle prøve de forskellige modeller. Det var meget heldigt, for det er faktisk også dem, det har det design, jeg bedst kan lide, så det var jo perfekt.

Image
Jeg har haft mine nye arbejdssko på for første gang på jobbet i dag. Jeg er lige kommet hjem, og normalt på dette tidspunkt er mine fødder virkelig ømme, og de lugter virkelig grimt, men i dag føles det som om, at jeg har gået rundt i helt almindelige kondisko hele dagen, og det er jo ekstremt positivt. Jeg håber bare, at det varer ved, men indtil videre ser det i hvert fald lovende ud, men det overrasker mig faktisk ikke, for sådan er det jo med HKSDK arbejdssko. De er bare de bedste.

Leave a Reply

